Jag är hemma på semester för tillfället och spenderar mesta av min tid i Skåne hos min moder. Hon är nyflyttad hit och jag har inga vänner i min närhet. Det passar ändå mig väldigt bra, med tanke på att då kan jag inte göra något annat än att bara vila upp mig och få tillbaka all energi man gör av med i jobbet.
 
Jag gillar att fastna i serier, det är min svaghet. Favorit serier måste vara S.O.A som alla andra.. och Californication, jag menar vem kan motstå Hank Moody? Men just nu har jag börjat följa Ghost Adventures. Det är tre män som söker efter paranormal activity och låser in sig i olika "hemsökta" hus! Jag tror på spöken och tycker att det är väldigt intressant och spännande och läskigt! Men samtidigt bara väldigt lätt att titta på, behöver inte anstränga sig eller tänka, man kan välja att tro på "bevisen" dom får fram eller inte.
 
Hur som helst så rekommenderar jag!
 
 

Kommentera

Publiceras ej