Jag gissar på att min blogg handlar om exakt det jag har döpt den till. Den handlar om vad jag är med om i min vardag, ett försök att föra dagbok. Den är mest för mig, ett ställe där jag får uttrycka mina åsikter, skriva om mina dagar på jobbet, skriva om mina resor runt jorden på olika tävlingar.
 
Kommer hålla bloggen öppen för dom som är intresserade att läsa
 
Lite information:
Jag är 21 år, jobbar som tävlings hästskötare. Jag jobbar just nu på Stephex Stables för ryttaren Eiken Sato.
Jag har jobbat som det här i 3 år nu, och det hela började med att jag var less på Sverige och ville sticka här ifrån. Springa från det tråkiga ordinarie VOLVO VILLA VOVVE livet. Jag ville ut i världen, se olika kulturer bättra på min engelska och lära mig nya språk
Jag kommer skriva den här bloggen ibland på engelska och ibland på svenska eftersom 1- Svenska är mitt modersmål 2- Engelska är det språk jag använder mig mest av.
 
Får se om jag lyckas hålla den här bloggen uppe! :D
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej